Tip1_anne Merhaba 18+4 bu gün gittim muayeneye tıp1 diabetliyim biraz şekerim yüksek çıkıyo hocamız sıvı fazlalığı var 22. Haftada detaylı usg istedi aranızda sıvı fazlalığı olan var mı acaba?
birmucize1 Tip1_anne 23 haftada detaylida suyumun biraz fazla oldugunu soylediler seker yukleme istediler cuma gunu yaptiracagim onuda umarim skinti cikmaz korkuyorum