Nazciimm Merhaba arkadaşlar bugün yapılan kan testinde tsh değerim 4.25 çıktı.yani yüksekmiş. Yarın dahiliyeye gideceğim. Gitmeden önce benimle aynı durumu yaşayan gebeler var mı merak ediyorum. Ne gibi yol izlendi neler yapıldı yazar mısınız?
Simayyy Nazciimm düzenli levitron yada eutrox ilaç veriyor kullanıyorsun tsh düşüyor her ay kan veriyorsun hapı aç karnına ve diğer haplardan en az 4 saat önce içmen gerekiyor ilaç boy ve kiloya göre ayarlanıyor dozu
Deletedmom667 Nazciimm ben 😂😂 gecen ay 0.25 ti hamıle kaldım.hamıle olduğumu öğrendiğimde yanı 5.haftamda ( bu ayın 10 u falandı) 0.53 tü. Doktor ocak ayının ortasında tahlil yaptır gel dedi.. Yanı 1 ay sonra.. Ben evham yaptım gıttim bugun tahlıl yaptırdım 8 haftalıgım bugun 3.23 cıktı.. 2 hafta once 0.53 tü düşün.. Doktoru aradım soyledim ılac değerimi değiştirdi
Elifcik34 Nazciimm canm ben hipotrodi hastasıyım yani ömür boyu ilaca mahkumum TSH ım ilaç kullanmadan önce 12 çıkmıştı hamile değildim Dr düşmezse hamile kalman zor olur dedi ilaç kullanarak şükür 2.5 lara düştü öyle gidiyoruz bakalım şu anda 34 haftalığım.düzenli ilaç kullanınca normal seviyelere düşüyor.zaten verdiği tam olarak ilaç değil hormon takviyesi.
Nazciimm Simayyy bunları sadece kan değerine göre mi veriyorlar yoksa başka bi işlem yapıyolar mı? İlk defa böyle bişey yaşıyorum.
Nazciimm Elifcik34 çok sevindim benim daha 9 hafta bundan önce 3 düşüğüm var. Çok korkuyorum bişey olacak diye
Simayyy Nazciimm boy kilo bel çevresi vücut endeksi tansiyon ve nabıza bakıyor benim doktorum, dozun boy ve kiloya göre ayarlanacağını söylemişti, fazla doz da kalp atışı vs hızlananiliyor doz ayarı önemli
Elifcik34 Nazciimm yok canm korkma ilaçla düzeliyor bende tesadüfen kanda baktı Dr um grip diye gitmiştim halbuki gelmişken vitaminleri ne falan hep bakalım dedi.kanda çıkınca bide boyundan ultrason istedi çok şükür onda bir şey çıkmadı.
Asiiye Nazciimm canım benim de yüksekti 2.81 cikmisti 12 haftalıkken sınıra gelmissn demisti doktor 12 haftadan sonra düsmesi gerekmis düsüp düsmedigini anlamak icin de takip her hafta kan verdim ac karna ki benim ki gebelikten dolayi yukselmis k yuzden iyotsuz tuz kullan dedi kullandm dikkat ettim degerlerim normal gitmisti ilac hic kullanmadim o yuzden
Gmze89 Nazciimm benimde bole olmustu cnmm ama ben endokrin doktoruna gittim ilacimi 125 lik yapti ben bide hasematoyum korkma ilacla dengelenio
Asiiye Nazciimm ilacta bile iyot olmayanindan al kadin dogum doktoruna goster sonucunu pek balik yemedim tadimlik anca endokrin doktorum takip etti önce hafta hafta sonra 10 gunde 1 sonra 3 hafta simdi ayda 1 e düsürdü o sekil durumuna gòre kontrole yönlendiriyo tiroit ultrasonu da cektirdim ben