Karsu123 kalp atışı için onuncu haftaya kadar beklenir yapmayın bekleyin tek doktorun dediğine bakmayın ayrıca. Düşük çok uzun sürer devlet Hastanesi’nde anestezi ile kürtaj yapılıyor hemde ücretsiz oraya gidin diğer türlü düşük iki haftayı bulur içinde parça kalabilir risklidir