rojdaa_5634 Merhaba kızlar ultrason kız kardeşimin, doktor bebeği görmek için iki hafta sonra tekrar gel demiş sizce bebek oluşmamış mı daha son adet 21 Şubat
14022024 rojdaa_5634 daha çok küçük canım bu haftalarda görünmuyor bende beş haftalık ti gittim keseyi gördüler sonra üç hafta sonra gittim bebekte göründü kalp atışını da duyduk
E_Duha rojdaa_5634 canım benim erken daha zaten 6 haftadan önce bebek görülmüyormuş zaten kötü düşünmeyin lütfen