mel33 canm bende kullanıyorum adalat crono 30 hatta günde 4 defa yarım olarak 25 haftalık hamileyim erken doğum riskim var doktorumun bana dediği bilgi şu 3 veya 4 günden fazla kullanma bebeğin suyunu azaltır gelişimini geriletir dedi ben reçetesini okudum vücuttaki su miktarını azaltabilecegini yazıyordu