Mavideniz61 Merhabalar 5+6 günlük hamileyim 3 gün önce devlet hastanesine gitmiştim doktor tam keseyi göremediği için beta takibi istedi çarşamba günü 16664 çıktı cuma günü yani bugün 23334 çıktı 2 katı artmadı 100 de 50 anca artmış düşük mü yapıcam acaba böyle olan var mı ?
Honkiponkitoninok Mavideniz61 Düşük olması için değerin düşmesi lazım. Sizin haftanızda fazla artış olmaz artık. Gayet iyi artmış.
[silindi] Mavideniz61 Merhaba aynı hastane ve aynı saatlerde mi verdiniz? Saat ve hastane bile fark ediyor ayrıca %100 artması şart değil benimki de %100 artmadı. Yanlış hatırlamıyorsam %60lara tekabül ediyordu benimki doktorum normal %66 artışı normal kabul ediyoruz demişti. Kese göründükten sonra beta önemsiz zaten fakat haftanıza göre kan değeriniz çok yüksek geldi bana tabii herkesin farklı olabiliyor. Tsh t3 t4’e baktırdınız mı? Ben de subklinik hipotroidi var hormon seviyelerim anlamsız yüksek çıkabiliyordu sizinki gibi o yüzden merak ettim.
Mavideniz61 Doktor neden beta takibi istedi o zaman anlam veremiyorum artış normal mi yani 2 katı değil ama bu haftalarda böyle mi oluyor
Mavideniz61 asya_aslanyrk29 benimde bugün 5+6 23334 çıktı beta herkeste farklı oluyor sıkma canını gözükür ☺️ benimde kese gözüktü fakat bebek yok
Ceos0403 Kızlarrr 21 mart 3.gün taze embriyo transferi. 5.gün 1.48 6.gün 2.72 8.gün bugün 18.78 Artış iyi dimi normal test günüm 10.gün normalde ama dayanamadım
Mavideniz61 [silindi] aynı hastane fakat çarşamba günü sabah 11:30 da vermiştim cuma günü sabah 9:30 da vermişti. 2 saat fark var sadece , doktor iki kese gördüğünü söyledi ikiz olma ihtimali varmış fakat içinde bebek gözükmedi bilemiyorum perşembe günü tekrar çağırdı çok belirsizlik içinde kaldım bi an önce perşembe olsa 🥹
Mavideniz61 [silindi] benimki 100 de 66 da değil 100 de 50 ye tekabül ediyor bu kadar yüksek değerlerde 2 katına çıkması şart mı acaba
Eua [silindi] merhaba betanızın %60 larda aettığından bahsetmişsiniz. Bende tüp bebek tek embriyo transferi 9. Gün değerim 153 11. Gün 260 13. Gün 432 15. Gün 710 olarak devam ediyor ortalama %66 larda artış var sizin artışlarınız nasıldı peki ?
O_bir_anne Mavideniz61 bende de ikinci tahlil sonucu doktorun çok istediği gibi çıkmamıştı yani istediği değerden 100 eksikti sadece bende korkmuştum ama sonra içime hiç bişey almadım Allah’a tevekkül ettim kendimi ona teslim ettim. Şuan 21. Haftalık bebeğim çok şükür 🤲 bide etrafımdakiler gebeliğimin henüz çok yeni olduğu için değerin öyle çıktığını söylemişti yani ben çok erken davrandım Doktora gitmek için
Mavideniz61 O_bir_anne inşallah bakalım perşembe gideceğim geçen çarşamba gittiğimde 2 kere gördüğünü söyledi fakat içlerinde bebek yok birinin kanama olabileceğini söyledi
[silindi] Mavideniz61 iki kese varsa değerin bu kadar yükselmesi normal keseyi gördükten 15 gün sonra ancak bebeği görebiliyorlar diyebiliyorum en az 6-7 hafta şart. Hiç kendinizi strese sokmayın böyle durumlarda günler geçmiyor gibi geliyor ama zaman o kadar hızlı geçiyor ki. Sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum🙏🏼