Sinemkarakad Haftada veya sonrası karın bölgesi kaşıntı Yaşayan var mı Kaşıntınızı giderebildiniz mi Bundan sonraki evre çatlak oluşumumu yoksa kaşınıpta çatlamayan var mı acaba 🙄
Sinemkarakad Tugces27 dermataloğun verdiği kakao yağlı kremi sürüyorum aylardır badem yapı sürdüm son 1 haftadır biodermanın atoderm oil ini kullanıyorum bütün tuşlara bastım yani buna rağmen 3 gündür inanılmaz kaşıntım var
Tugces27 Sinemkarakad bioil hamilelikte en çok tercih edilen diye almıştım ben Trendyolda satışı var yorumları okuyabilirsiniz ben 24. Haftaya girmek üzereyim 1 aydır kullanıyorum heniz bir şey yok gerçi benim karnım da çok büyümedi :)