Kızlar bebeğim 30 haftaya kadar makat gelişti içime hep dönmez diye doğuyordu sezeryane ısınmıştım, sonra döndü, sonrada çatım dardır belki dedim dün çatı muayenesi oldum onada doktorum normal dedi. Özele gidiyorum ama sezeryan istiyorumda diyemiyorum doktorum normal doğum yanlısı ve zaten bende kararsızım. Hep bişeyde yanlışlık olsunda sezeryan günü versin diye bekledim ne yalan söyleyeyim. Sanırım normal doğumdan daha çok korkuyorum ama kesin olarak sezeryan istiyorum diyemediğim için doktorumla da konuşmuyorum. Yapabilir miyim normal doğum bilmiyorum. Canım çok sıkılıyor ve uygulamaya göre sadece 20 gün kaldı 🥲 normal doğum yapanlar pozitif geçtiyse ve moral verebilirse çok sevinirim 🥲❤