sdailhn Kızlar selam 39+2 haftalığım ama hiç doğum belirtim yok ananas hurma yiyyorum yürüyüş falan yapıyorum ama yokk başka neler önerirsiniz
Bulutsevdasi sdailhn sabredin. Bende 41+3 ye suni sancı ile doğurdum. Benimde yapmadığım şey kalmamıştı. Bebeğin geleceği yoksa gelmiyor. Yada bir bakmışsınız aniden gelmiş. Siz yinede merdiven inip çıkın ama pelvik kaşlarınız için yan yan inip çıkmalısınız