Kur Kızlar 6 haftalık hamileyim ve son bir haftadır ful acı yiyorum desem yeri. Yani ekşi yiyeni tatlı yiyeni duydum da acı tuhaf geldi 😂 sizce cinsiyet için bir fikir olabilir mi
06Pembemavi80 Kur bende 8 haftaligim tatlı yiyesim geliyor çikolata falan . Normalde hiç canım cekmezdi bende erkek olacak gibi hissediyorum nedense. Kızım var onda ekşi şeyler cekiyodu 😁
biranne__ Kur erkek bebekte acı çeker can genelde ama hurafe tabi bunlar hep ekşi ve tuzlu erkek derler bana hep öyle dediler oğlan çıktı 😅😅
06Pembemavi80 Kur valla ne desem yalan olur canım 😁 tatlıya acı da oluyor eksiyle tuzlu da duruma göre.ama bı acı turşu biber olsa dürüm le fena olmazdı 😁😁 yaa ağzım sulandi