Ftma_58 Kızlar 5 haftalık hamileyim ama kasıklarıma sürekli kram girer gibi ağrı oluyo adet sancısı gibi doktor bişey olmaz dinlen dedi ama korkuyorum da sizler de böyle bişey yaşadınız mı sıkıntı olur mu sizce
Nalinnn14 Ftma_58 çok normal ilk haftalarda oluyo çok şiddetlenmedikçe kanama lekelenme olmadığı sürece sıkıntı olmaz bol bol dinlenmeye çalış ayaklarını yukarı kaldır uzanırken bebek tutunmaya çalıştığı için oluyo
Beyzanur_1919 Ftma_58 bende 5 haftalık hamileyim bende de çok kasık ağrısı ve batması oluyor ara ara ama devamlı geçmedi hala normal dediler bana da herkes de oluyormuş korkulacak bişey yok yani canım
Ftma_58 Nalinnn14 anladımm çok teşekkür ederimmm kafaya takılcal bişey değil ozaman şimdilik kanama vs bişeyiö yok öyle🤭
Ftma_58 Beyzanur_1919 doktorum bana bu vitaminleri verdi sizde kullanıyo musunuz efermag imom ama efermag bende ishal yaptı önümüzdeki hafta gideceğim doktora o güne kadar içmiyim diyorum sizce içcem mi içmesem mi