TurgutElif İki gündür karnımda bir hafiflik hissediyorum ondan önce hep yukarıda ve ağırdı şimdi hafif ve aşağıya inmiş gibi daha doğuma var hiç böyle yapmazdi
Ozlem1993 TurgutElif göbek aşağı düşebilir ama cok değildir rahatlama gelir hareketleri nasıl Bu arada bizde 32+3 üz 😂
Ozlem1993 TurgutElif nst girin bi istediğiniz zaman gidip baktırabiliyorsunuz korkmayın birşey yoktur 🙏😍