ZeyHus33 Eşim Bir isim bulmuş kızlar Berra Ama Ben pek beğenmedim sanki isim yarım kalmış gibi Ama eşim anlamını beğendim isimde hoşuma gitti dedi Ben kaç isim söylesem beğenmiyor Napcam smdi ben anlamiyorm nsl ikna edecem
blovec ZeyHus33 ben de berrak ismini çok beğenirim ama kızıma koymam çünkü ergenlikte akran zorbalığına uğrayabilir söylenişinden dolayı 🙈 bu yönünü vurgularsanız eşiniz de ikna olur bence 🥲
MrsMommyy1 ZeyHus33 çok haklısınız söylenişi hoş değil yarım gibi ve kaba duruyor başka isme ikna olur inşallah Berna ona yakın olabilir
ZeyHus33 mavikalpvemavikalp az önce izlettim bunu hicbisi demedi inşallah bu isimden vazgeçer en son dicem bu isim yerine başka isim koyalm dicem
Aysunays ZeyHus33 konuşanlar Berra Serra yazin youtube a izletin direkt vazgececek bana guvenebilirsiniz😅😅