Kızlar 2.cocuğuma hamileyim yurt dışında yaşıyorum ve doktorum zorunlu olmamakla birlikte boğmaca aşısı yaptırmamı önerdi bebeği bu hastalığa karşı anne karnından itibaren korumaya başlıyor dedi doğduktan 2 ay sonra zaten bu aşı yapılıyor bebeklere ama ilk gebeliğimde böyle birşey önermediler yaptırmadım da zaten bu yeni sistemmiş Türkiye de veya herhangi bi yerde böyle bi aşı dan bahsedildiğini duydunuz mu herhangi bir bilgisi olan var mı? Söz konusu aşı olunca korkuyorum açıkçası covid den sonra covid aşısı olduğum için çok pişmanım mesela malesef ki..😑