Melike_melek Bsnrarslan75 hayır canım ye bisey olmaz ben herseyi yiyorum kimse bana bisey yeme yada şunu bunu ye demedi 32+6 oldum hala cips kola tatlı çekirdek gibi şeyler yiyorum ben canım isteyince 😁😁😁 dondurma hergun yiyoruz neredeyse evde hiç eksik etmem kışın başından beri yiyoruz eşimle
ZeynepDuru17 Bsnrarslan75 ay nolcak ben kutusuyla aldirdim eşime koydum buzluğa hergun yiyorum bişey olmaz 🤣
Buseirgit Bsnrarslan75 çocuk donar yeme sakın 😅 Hiç bir sorun olmaz, ben büyük kızımda kutu kutu yiyordum şuan kendisi de kutu kutu yiyor 😅
Tip1_anne Bsnrarslan75 eğer şeker gibi bi rahatsızlığınız yoksa arada kaçamaklar yapabilirsiniz tabi ki . Ama sürekli paketli gıda yemeyin hem size hem bebeğe gereksiz zararlı👍🏼
yeniannna34 Bsnrarslan75 Herşeyi yiyorum valla kızımdada yedim çok şükür hersey yolunda korkmayın yiyin❤️
Aynur_41 Bsnrarslan75 dün canım cekti yedim pişman oldum bogazım şişti hemen bogazınız şişmiyosa yiyin
gncglozclk Aynur_41 hemen ardına su ıcseydınız ben de hasta olmaya meyilli biriyimdir o yuzden ardına su ıcerım ılık ☺️
gncglozclk Bsnrarslan75 şekerimi öğrenene kadar hergün yedim hem bebege kilo yapar maraşın yiyordum bak suan canım istedi 😂😂