Gzmocl Arkadaslar bugun doktor kontrolume gittim. Bayade kilo ogrenememistim. 2970 kilomuz cikti 38+3üz. Tahmini dogumuma 11 gün kaldi. Doktorda bugün dediki 10 güne dogurursun cantan hazirmi evet dedim ama şaşırdım heyecanlandim. 3 gun sonra tekrar nst istedi. Acaba gercekten dedigi gibi haftaya dogururmuyumki belki pazartesiye bile dogurursun dedi😃😃
asminko345 Gzmocl Bende senin gibiyim geçen haftadan beri bugün gittim nst girdim Perşembe Günü dedi bugünde Çarşamba için sabah yatış verdi 🤗 Suni sancıyla Doğumum başlanıcak ☘️
asminko345 Gzmocl Benimde sancım yok 😃 Dayıycak sancıyı 😂 doktor ama olsun sonu güzel öyle düşün kendimizi kandırıyorjz ama olsun motive et kendini
Sevvooo Benim doğumuma bir hafta falan var ve heegün aşiri sancı çekiyorum inşallah suni sanci almam 😜
Reyhankarabiber Sevvooo nasıl bi sancı çekiyorsun acaba 🤔😁 13 gün var tahmini doğuma benm de adet sancısı gibi sancılarım var 🤨🤔