Oyku60 asya_aslanyrk29 aslında değerin yüksek çıkmış gözükmesi gerekmez miydi 7 haftada hem keseyi hem kalp atışını duymaya gidersiniz insAllah gönlünüzü ferah tutun
Fattmasevinc asya_aslanyrk29 10000 olmadan bakmamisti doktorum. Endişe etmeyin 7-8 hafta bitince giderseniz bebgide görmüş olursunuz
asya_aslanyrk29 Fattmasevinc inşallah cnm ama ne alltan muayenede nede karından görünmedi dış gebelikten endiseliyim
Yazmelegi_ asya_aslanyrk29 o zaman daha erken korkmayın ben 6.hafta içinde kese gördük 7 de ise kalp atışı duydum