ipeklinaismom ZeynepDuru17 şafak 26 uygulama ama sezeryan olacağı için her an olabilir, eğer tutarsa 15 Nisan istiyorum yani şafak 15 🥰. 36+2
Sabahat17 ZeynepDuru17 36+4 haftalıgız normal doğumu bekliyoruz bakalım uygulamaya göre son 24 kaldı 🧿
ZeynepDuru17 ipeklinaismom aaa az kalmış siizn sağlıkla sıhhatle kucağıniza almayı nasip etsin rabbim inşallah ☺️❤️
Umut_aras ipeklinaismom ayın kacinda sezeryan olacaksınız bebeğinizin kilosu ne bende 36+0 bebek eğer iki üç hafta içinde kendi gelmezse doktor sezeryan yaparız dedi çünkü kilosu siniri aşiyor
ZeynepDuru17 Merve_anne42 vala o zaman sıkıntısı bendede var bı an önce geçsin oğlumu koklayım diyorum uygulama göre 60 ama sezeryan olcam okadar beklemem sanırım
ZeynepDuru17 Pinaryavuz ay ne heycanlansinizdir şimdi sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah ☺️
ZeynepDuru17 Alparslanmom__ o açıdan katılıyorum size zaman geçmiyor gerçekten sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin rabbim ☺️