Sosyal medyada bi oda dolusu eşya alıp paylaşanları da normal bulmuyorum, hiçbir şey almayıp son dakikaya bırakmayı da normal bulmuyorum.
Normal zamanda belki para biriktirip topluca almak olabilir ama şu an enflasyondan dolayı herşeyin fiyatı orantısız yükseliyor. O yüzden temel ihtiyaçlardan başlayarak almanızda fayda var.