Esse ilk gebelik evet 37+6da oldu yaparsınız emin olun ben şuan gayet itiyim ayaklandım hemen gerçekten sezeryen mecbur olmadıkça istemeyin o kadar rahatım ki sezeryenler yürüyemiyor sadece yarım günlük bir sancı oluyor inşAllah kendi sancınızla olur ama benim sancım olmadığı için suni aldım ama ağrısız Doğum yapmanızı tavsiye ederim emin olun daha kolay oluyor kendinizi hastane yatağına hapsetmeyin ben hep gezdim hastane içinde suni serumunda bile hareket ettim yürüdüm devamlı çok rahat edeceksiniz şimdi bebeğimi kucağıma alıyorum her hareketi yapıyorum hiç zorluk çekmeden