Bugün bebeğim çok hareket etmiyor çok az hissettim ama sürekli 3-5 dakika da bir karnımın bir kısmı sertleşiyor hatta şekli değişiyor doktora gideceğim akşam hareketleri böyle az devam ederse ama bu sertleşmeler falan kasılma olarak mı geçiyor nstde belli olur mu