Kızlar üç yaşında bi kızım var 8 haftalık hamileyim ve ben herşeyi unuttum kızım kocaman oldu hiçbi zorluğu kalmadı kendi yiyor kendi uyuyor tabiki ara sıra naz ediyor ama bebeklik gibi değil ben korkmaya başladım şimdi yeniden doğum yapınca nasıl olacak bebek ya gazını çıkarmayı unutursam ya biberonu az verirsem ya bakamazsam diye sizde de var mı bu korku bilmiyorum herşeyi sil baştan yaşamak ta zor geliyor sanırım