Zeyneppx Bebekkk00 ben geceleri 3 kere cise kalkıyorum ya 🤣 13.haftam benimde geceleri daha cok geliyo sanki 🤣
Bendiyebiri_ Bebekkk00 ben gece ilk haftalarda çıktım ama şuan gece sıkıntım yok gunduz çok cikiyorum zor yetisiyom valla kız 😂😂
yeni-annelik Bebekkk00 valla ben 16 haftalık oldum hala devam ediyor geceleri üç kere uyanıp tuvalete gidiyorum gündüzleri saymıyorum bile
yeni-annelik Bebekkk00 hiç bilmiyorum idrar yolu enfeksiyonundan dolayı olabilir diyende gördüm burda benim idrar yolu enfeksiyonu vardı enfeksiyon hastalıklarına gideceğim haftaya umarım yoktur ve bundan dolayı değildir ilk gebeliğim olduğu için benimde hiç tecrübem yok maalesef
Bebekkk00 @biranne__ Canım uykumdan uyanıyorum bilmem kaç keree sabah aynı şekilde sebebi nedir sizde de mi devam ediyor
biranne__ Bebekkk00 sebebi hamilelik bendede oluyır bütün hamileler yaşıyor bunu çocuk baskı yapıyor artık organlara normal canım doguma kadar yaşıcz bunu
Zeyneppx Merve_31 bide akşam yatarken az su içiyom gece kalkmayım diye 😂 gece de ulan ben ne içiyom bu kadar diyorum 😂😂😂🤣
Merve_31 Zeyneppx sizin de 13 haftalık mis ayakta kalınca sırtınız ağrıyor mu sizin de birde cinsiyet öğrendiniz mi acaba
Zeyneppx Merve_31 ağrıyor tabii çok ayakta kalmamaya calisiyorum valla, işim masa başı çok şükür🙏🏻 cinsiyet 12.haftsds ikili taramada doktor önce yüzde 60 kız dedi sonra cikinti gördük erkek dedi bakalım 16.haftada cagirdi o zaman ögrenicez inşallah siz?🥰🥰
Merve_31 Zeyneppx benim de doktorum tahmin yapamadı 1 in de randevum var 14 haftalık oluyor o zaman insaAllah kesin bişeyler söyler 😁