Beren77 6 +4 bugun doktora gittim ama kalp atışını duymadı vajinal bakmasına rağmen duymadı benim gibi olan var mı ya da sonradan duyan
alpusbebek Beren77 merhaba endişe etmeyin 8+3 oldum daha bugün kalp atışıni duyduk o haftalarda çok normal hatta bende keseyi bile zor görmüştü altıncı haftada
muzeyyenkomurkara Beren77 çok çok yeni gebeliğiniz korkmayın çoğu kişi bebeği bile göremiyor bu haftada
Beren77 alpusbebek öyle mi cok üzüldüm biliyor musunuz umutlandım şimdi Allah sağlıkla kucaklamayı nasip etsin
alpusbebek Beren77 çok iyi anlıyorum sizi ben de çok stres oldum bu haftalarda olanlara hep yorum yazıyorum ki güzel rahat bekleyin düşünün yedinci hafta bile kesede bebek yoktu 8 de herşeyi net duyduk gördük darısı size inşaallah
E_Duha Beren77 evet 5+2 de gittim kesen oluşmuş iki hafta sonra gel dendi bende bebeği görmemiştim o zaman sonradan gittiğimde çok şükür gördük bebeği kalp atışınıda dinledik
Beren77 muzeyyenkomurkara bilmiyorum korktum doktorda sıfır yani hiç duymuyorum dedi normal falan demedi
Beyza4120 Beren77 bende bugün gittim 7 haftalık şuan tam ama duyamadım doktor sorun yok kese büyümüş dedi flü mü gördünüz bebeği net mi
muzeyyenkomurkara Beren77 bazı doktorlar gerçekten çok korkutuyor nasıl bilemez bu haftada olmayabileceğini atkadaşım 8. Haftada gördü keseyi bile