Gizem1504 Kızlar selam çarş günü kan verdim beta 327 bidaha ne zaman gitmem daha iyi olur sağlık ocağında vermiştim aynı yerde vermek gerekşyormuş 1 hafta arayla gitsem olurmu
Hiratuba Gizem1504 canım benim de bugün 389 çıktı, doktorumu aradım bir daha vermene gerek yok çarşamba ya da perşembe gelirsen keseyi görürüz insallah dedi.