Siisaa Lütfen bilen anlayan bilgi verebilir mi? İkili tarama testi yaptırdım. Sonucum çıkmış PAPP-A 4,37 serbest beta 7,53 çıkmış ama e nabızda grafik yok. Bu değerler kaç olmalı normal mi bilgi verirmisiniz 🙂
Siisaa Cilginanne2bebeli68 İstanbul Zeynep kamil hastanesinde yaptırdım. Ama artık kaldırılmış ikili test yapılmayacakmış, bende son günü yaptırabildim. Çarşamba yaptırmıştım bugün çıkmış sonucum
Rabia_36 Siisaa sonucunuz ciktiysa gösterin bence bende kan verdim ertesi gün çıktı doktor iki hafta sonra gel dedi iki hafta sonra gidince de yeni mi geliyorsun dedi 😄bende siz öyle cagirmistiniz dedim yani bence erkenden git göster için rahatlar ben iki hafta kafayı yedim
Siisaa Rabia_36 ben normalde özele gidiyorum da testi devlette yaptırdım. Bana da 3 hafta sonra gelirsin dedi. Bende haftaya gitmeyi düşünüyorum erken olur mu diye düşündüm sizin yorumunuzu görene kadar 😊
NNanelimonn Grafik olmadan hiç kimse anlamıyor bu değerleri maalesef gidip grafikli çıktı almanız gerekiyor yani doktorunuza o şekilde gidiyor sonuç inşallah iyidir 🙏🏻☺️