Hilaalc bir yerde okumuştum bebek anne karnı kadar sıcak bir yer istermiş anne duygusunu yakından istermiş anne karnında olduğunu sanırmıç hatta ilk doğduğu zamanlar zamanla bu durum değişir diyordu okuduğum yer ilk zamanlar mümkün oldukça ten teması kurun ona o karşınızdaki ortamı kısmen de olsa yaşatın diyordu ben bunun için sling aldım eğer yapabilirsem ilk zamanlar kendime sarıp gün içinde onla beraber hareket etmeyi planlıyorum zamanla da bırakırız diye düşünüyorum, tabi ilk bebeğim göreceğiz yaşayıp nasıl olacak