korkmazbeste Tsh 5.15 di 1 ay geçtikten sonra tahlil verdim 5.12 olmuş acaba böyle yavaş mı düşüyor ilacı her gün düzenli saatte içiyorum🥲
Suey İlacinizin dozunun yükseltilmesi gerekiyor demekki yetersiz kalmış normal değil tabiki kulaninca bir kaç güne düşer normalde
Suey korkmazbeste doktor işini ihmal etmemeniz gerekiyor bir an önce ilacinizin dozunun değişmesi lazım gebelikte değerin 2′50 üstünde olmaması gerek
Sleep Bende 11 haftaligim 3.55çıkmıştı 7.haftada sabahları kahvaltıdan bir saat once içiyorum eczacı özellikle uyardı aç içip bekle diye su an düşmüş ama ilaca devam ediyorum