GuzelMelegimm Şokta indirime girmişti aldım ama içeriği nasıl bilmiyorum. İlk aylar içeriği temiz ürünler kullanmak istiyorum. Omo kullanan var mı çok mu kimyasal var içinde?
GuzelMelegimm yenidenanne34 sonraki aylarda kullanayım o zaman. Alkol paraben yok falan yazıyor.eşimde çok kasma yıka gitsin diyor. 🤔
yenidenanne34 GuzelMelegimm fosfat optik parlatici vs varmış evet biraz daha büyüyünce kullanirsin yenidogan icin temiz icerikleri tercih edelim bence tenleri cok cok hassas 🥰
GuzelMelegimm yenidenanne34 siveno düşünüyorum. Kızımda duru granül kullanmıştım. Hangisi daha temiz acaba
yenidenanne34 GuzelMelegimm bende oglumda granül kullanmıştım çift durulama yapiyordum bu sefer sıvı alıcam bende siveno düşünüyorum e bebekte indirime giriyor ara ara