Acemiannedenterfi Ya kızlar yenidoğan almışım ilk zamanlar küçük mü gelir? Şimdi ütülüyordum gözüme küçükgeldi valla
yenidenanne34 Acemiannedenterfi 52 53 cm falan dogarsa küçük gelebilir ama ortalama 50 cm doguyorlar o yüzden küçük gelmez 🥰
BirAvucmutluluk Acemiannedenterfi benim hiç anlamadım hiç epsini giyimeden küçüldü kızıma valla yeni doğan mümkünse çok az alın ben şimdi 2 iç hamileliğim 37+1 haftalık olduk şuan gene baya yeni doğan alındı ben en az yeni doğan alınacak dedikçe hep küçücük 56 beden alınıyor dün gene kayınvalidem bir sürü yeni doğan 56 toplamış gelmiş ve sipariş de etmiş ayrıca ben anne alma yeni soğan çok küçük minik hemen giyimeden küçülüyor diyorum kadın yine alıyor Bali daha büyük biraz alsa zaten baya yeni soğan için fazlasıyla var yine baya mi almış 🤦🏻♀️sonra üzülüyorum valla giyimeden yıkanıp öylece yeni kaliyor ben istiyorum ki yetecek kadar olsun giyebilsin kalmasın sonra canımı yemeyeyim kızımda çok kalmıştı hala da çok fazla alındığı için yine bir çoğu yeni kalıyor veya en fazla 1 defa giyiyor kalıyor çocuklar çok çabuk büyüyor
ayisit Hızlı büyüyorlar diyenlere ve doktoruma aldanıp hep 3 ay kıyafet aldım hepsi büyük geldi, doğumdan sonra yenidoğan kıyafetleri almak zorunda kaldım. Bebeğin kilosu boyu çok değilse yenidoğan kıyafetleri olur
Acemiannedenterfi ayisit kaç kilo doğmuştu? Çünkü bende oğlumda büyük almışım aldıklarım hep büyük gelmişti dye hatırlıyorum
Acemiannedenterfi ayisit bende 33 haftalığım kilosu 2 kilo sanırım 38 e kadar 3 3 bucuk arası olur inşallah o zaman olur gibi.. yani tam olsun 1 ayı çıkartsa bari😄 çok ta almadım aslında 5 yenidoğan ipli zıbın 2 tulum 5 tanede takım var sanırım