Nihanozturk serabistan 12.haftada kıza benziyo ama kesin konusmayım dedi 17.haftamda gittim sonra kesin kız dedi☺ Sizin belli mi
Heather Nihanozturk ilk çocuğumuz zaten sağlıklı olsun başka dileğim yok😊her hamile bunu söylerdi gerçekten başka dileği olmuyormuş insanın😊
Nihanozturk Heather aynen bizimde öyle 😊her kontrole gidisimde bi heyecan yaşıyorum inşallah iyi seyler duyarım diye🙏🏻🙏🏻 Bidahaki kontrolünüz ne zaman belki denk geliriz😊