Probiyotik öneririm. Ben devamlı kefir içiyorum. Serklajlı olduğum için kabız ishal olmamam gerekiyomuş. Kefirin çok desteği oluyo genellikle sade tüketiyorum ben. Onun haricinde kuru kayısı incir çok iyi geliyo bide bazı postlarda activia probiyotik yediğini iyi geldiğini yazanlar olmuştu. Umarım işe yarar