Aylnn Melis06 bende aynıyım canım bıgazlarm şiş cok istifar ettim doktora gıttım dayanamadım serum taktılar antıbıyotk falan verdıler suan kullanmıyorum ıhlamur ıcıyorum meyve yıyorum ama gecmezse baslayacam ilaclara
Aylnn Melis06 klamoks verdi canım 1000mg doktoruma guvenıyorum daha oncede kullandım 32 haftalığım ve bırde sadece minoset kullanabilirsin dedi bıde şurup bogazlar için