Denizanasi_ Doğuma 1 hafta kaldı . Göbeğime ağda yapsam sıkıntınolur mu çok da çatlak var göbekte. Fikrinizi alabilir miyim
Deletedmom_88 Denizanasi_ ben yapıyorum ara ara, çatlakların olduğu kısma yaparken canım yandı bayağı açıkçası 🥲 ama yaptım yine de … sonrasında güzelce yağladım
Denizanasi_ Denizanasi_ yok normalde yapmıyom ama baya kıllandı göbeğim gebelikte gözüme battı iyice o yüzden sormustm ama küçük bi yerine sürdüm biraz önce canım çok yandı yapmıycam.jilet sürcem inşallah çoğalmaz bi defadan
Hulo2105 Denizanasi_ ben jiletle alıyorum her banyoda normalde lazere giderdim hamilelikte dondurdum tabi. Ağda iz yapabilir bende bi kere yapmıştı kremlerle geçirdim.
Sermindrgt Denizanasi_ Merhaba canım, bence göbeğindeki kılları alma. Ne olur ne olmaz doğumuna da az kalmış. Riske atma, kıllı desinler boşver takma kafana o kadar herkeste vardır. Sağ salim kucağına alırsın inşallah🩷
Denizanasi_ Sermindrgt ama ameliyat öncesi o bölgenin temiz olmasını öneriyorlar enfeksiyon kapmaması için o yüzden temizleme derdine düştüm :(
Esra1965 Denizanasi_ selamlar bence hiç gerek yok o anda kimse sizin göbek kılınıza tüyünüze bakmaz. Ama illa da almak istiyorum derseniz tüy dökücü sprey kullanabilirsiniz. 1 defalık bişey olduğu için problem yaratmaz. Sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. 🐣❤️