Kızlar ben 15 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Doktorum demir verdi sadece başka hiç bi takviye vitamin falan vermedi. Bugün sağlık ocağındaki hemşire ise d vitamini kullanmam gerektiğini söyleri. Doktoruma sordum yok gerek yok dedi. Acaba siz doğum sonrası hangi vitaminleri kullanıyorsunuz?