Bbk88 canım o kadar beklemene gerek bile yokki kürtajdan bile sonra doktorum bana bi sonraki reglden sonra korunma dediki normal düşüğümden sonra ben kendisine tekrar sordum korunayım mı hayır devam dedi 3 düşüğüm oldu suan 4. Ye hamileyim inşallah bu kez kucağıma alırım 🤍