esraeses tabi tabi evet. Eskişehir daha uyguna yapıyor fakat gazi hastanesi ile kıyaslanabilir mi bilmiyorum açıkçası 😊 ben yine gazi de yaptırırdım. Bir hafta sonra sonuçlar çıkar dediler sonra bana 3. Gün sonuna doğru mesaj geldi sonuçlarınız çıktı diye. Çok şükür düşük risk geldi %99,9🥰 cinsiyette söyleniyormuş normalde ama bizim ikiz olduğu için söylemediler bizde ısrarcı olmadık o an derdimiz sağlıklı olmalarıydı😊