bir oglum var ikinciye hamileyim
doktor ikinciyide erkege benzetti. sanki erkek diyince insanlardan gelen bir baski var. rabbimin verdigi seyi ben seciyormusum gibi. ben oldum olasi kiz cocuk meraklisiyim, ben bile ilk gun biraz zorlandim ama hep hayirlisini ve saglikli olmasini istiyorum
sorarken bile gicik oluyorum cevaplarini bilmedigim icin. daha belli olduktan sonra dicem ama bir iki hee olsunlari duydum bile
bukdr insan evlat sahibi olmaya canini vermeye raziyken olmuuoken bu kadar ego niye millette anlamam.