biranne__ Aldıklarımı atıcam. Daha ne alabilirim bilmiyorum… Yeterli mi onu da bilmiyorum… Bana bir yardımcı olun istiyorum. İlk attıklarım şortlu takım hariç yenidoğan diğerleri hep 0-3 ay. Doğum Agustos gözüküyor.
BabyAta biranne__ yeni doğan en az 5 takım falan olmalı bence iki takım veya tulum olarak tamam çok çabuk büyüyorlar ama 2 günde de büyümüyorlar günde yeri gelir 3 kez üst değiştirmek zorunda kalabiliriz. Bide bol bol zıbın al kısa ve sıfır kol
Hulo2105 biranne__ ay bugün hava çok sıcaktı anneme dedim hatta çocuğa 4-5 uzun aldık onları bile giydirmem bu ne diye. Benimde doğum ağustosta herhalde bi tek çıt çıtlı body giyecek😂
Dlar Bence çok güzel hepsi birbirinden şık güle güle giyinsin inşallah ❤️🥰🥰zaten yeni doğan takım 2 adet yeterli sonra hep 0-3 ve 3/6 al canm çok çabuk büyüyorlar görünce dayanamıyoruz güzel oldukları için ama boğada harcamamak lazım
biranne__ Serendipity16 zıbın var içlerinde ya aldım zıbın ama 0-3 ay için kısa kollu zıbın almadım kış olcak o sıra tabi ama bilemedim yinede alsammı tişörtlerde var ama
aslanbeyy Hepsi çok güzelll 🥰 güzel günlerde giyinsin inşallah 🤲🏻🥰 benimde temmuz sonu ama hiç şortlu takım almadım 😕 Herşeyi uzun kafam çok karışık nerdeyse aldıklarımızda yetecek kadar çok sanırım daha fazla kıyafet almayıp zamanı gelince bakacağım . Çok kararsızım ilk gebelik benimde . Ben ekstra müslin takım tulum alt vs aldım . Bide bolca zıbın aldım
biranne__ aslanbeyy bende zıbın aldım bolca içlerinde hep zıbın var zaten ilk gebelik benimde yaz çocugu olcak ama 3 ayına dogru kış geliyor diye kışlık aldım birazcık bide anneannesi yelek ve patik ayırmış zaten baya kışlık birikiyor
Serendipity16 biranne__ aldığınız takımlar bu kadarsa az bence zıbın hem kısa kollu hem uzun kollu alabilirsiniz ben 10 tane aldım ilk zamanlar özellikle çok kirletiyorlarmış anında da biriktirip yıkayamaz sonuçta insan
biranne__ betulrahimi ebebekten aldım ilk attıklarımı ondan sonraki attıklarım da Instagram dan Mevababykids sitesinden aldım
aslanbeyy biranne__ bizimde anneannemiz yelekleri doldurdu☺️çok beğendiğim birşey olursa bende 6-9 alıyorum şimdilik bakalım az gelirse doğduktan sonra tamamlarız☺️ bir kaç sayfa takip ediyorum çok güzel modelleri var ilerde ordan alacağım
kimoldugunubilirsinsen biranne__ güle güle giysin 🙏 bol bol uzun kollu kısa kollu atlet şeklinde zıbınlar alın en çok kirlettikleri onlar bize yetmedi çıkıp tekrar almak zorunda kaldık
biranne__ Serendipity16 o yüzden biraz daha tulum ve zıbın eklemek istiyorum işte bi iki üç tane daha eklerim artık kısa uzun arkadaşım dedi bi hastane çıkışı daha al hesaplı olur dedi ama bilemedim öylede yapabilirim galiba fazla yenidoganda almak istemiyorum tabi
Serendipity16 biranne__ valla bi arkadaşım yeni doğum yaptı oda dedi ki yenidoğan en az 5 takım al sonuçta 40 gün de olsa giyiyorlarmış 0-3 aylık ilk başta büyük geliyormuş bi de zayıf minyon bebekse bende yenidoğan için 5 takım aldım şu an zaten 3 tanesini hastane çantasına koydum
biranne__ Serendipity16 bu dediğinize göre o zaman yenidoğan takımlarım hemen hemen yeterli gibi sadece bi kısa kollu zıbın ve eldiven daha eklemek istiyorum bide 0-3 aya ağırlık veriyorum işte onada iki kısa kolllu bide tulum 2 pijama daha ekleyesim var fazla gelmez heralde
aslanbeyy efembebegiyim bu sayfada çok güzel modeller var hastane çıkışı almıştım ilk… feba_babyy dende arkadaşım aldı memnun kaldı Şuan kargoda siparişler dışarıya göre uygun fiyatları bakın isterseniz🌸
biranne__ aslanbeyy ayy teşekkür ederim bakayım oralara ben 2,3 yenidoğan daha alıp 0-3 ay alcam bikaç daha zaten bi hastane çıkışı daha alırdım ama pijama fazla almış oluyorum o zamanda Yenidoğan için en iyisi zıbın ve battaniye yi tekli olarak almak gibi bide battaniye de ayırmış anneannesi zaten 3 battaniye yeter heralde şimdilik
alisamomm aslanbeyy merhaba konudan alakasız bişey sormak istiyorum kusura bakmayın profilinizdeki renkli usg fotoğrafında bebişiniz kaç haftalıktı acaba 🥰 bende gireceğim de bu kadar net gözükür mü merak ediyorum ♥️
Serendipity16 biranne__ fazla olsun az olmasın kafasındayım ben bebek bunlar durmadan üstlerini kirletiyorlar zaten
aslanbeyy biranne__ ayy rica ederim bide gubes_bebe_ var orası da uygun unutmuşum bak ilk toplu ordan almıştım 😇
aslanbeyy Kuzenim en çok bunlardan kullanıyormuş. 2 adet daha alıp başka almayacağım . Bizimde şu şekilde 1 adet Nohut battaniye 2 adet Kalın battaniye 2 adet tek kundak battaniye 4 adet müslin 2 adet pufy Görseldekinden yoksa almanı tavsiye ederim
biranne__ aslanbeyy battaniyeler çok tatlı ya bayıldım kesin alayım bir tane onlardan teşekkür ederim ❤️❤️