GuzelMelegimm İkram olarak ne yapıp götürebilirim o bana ıslak kek ve kabak tatlısı getirmişti. Bende haşhaşlı tatlı ve tuzlu kurabiye düşündüm. Kolay tarifleriniz varsa paylaşabilir misiniz
Serendipity16 GuzelMelegimm haşhaşlı tatlı çok severim hem kolay hem lezzetli bence de tuzlu kurabiye de güzel
Deletedmom_110 GuzelMelegimm sütlü tatlılardan ağlayan pasta olur gelin tatlısı trileçe kadayıflı muhallebi Kemalpaşalı muhallebi vs ben sütlü tatlı daha çok seviyorum ramazanda😍
Busus GuzelMelegimm bende bugün iftara davetliyim iki renkli kurabiye yaptım yoruldum herhalde hemen sancı girdi biraz oturdum dinleniyorum meyve aldım goturcem yanına fazla bir şey yapamadim
Serendipity16 Busus zaten hamilesiniz bence kimsenin sizden bir şey beklememesi lazım ben hiç uğraşmıyorum valla hazır bir şey alıp götürüyorum