caqlates benim hiç açılmam olmadığı halde suni sancı ile doğum yaptım kendi sancım nasıl bir şey olduğunu bilmediğim için kıyaslayamam ama dayanılmicak bir şey değildi hatta doğum başlayana kadar baya dayanılacak bi acıydı artık dayanılmaz geldiğinde doğum başlamıştı 5.30 saatte doğum yaptım ben sürekli bebeğimle konuştum dua ettim lavabo bahanesi ile kendimi çözdürdüm nstden squat filan yaptım kolay bi doğumum oldu ilk doğumumdu