merhaba kızlar 29. haftadan beri sancılarım var beni zorlayan bunun için hastanedede yattım suan 36. haftadayız sancılar yine zorluyo beni nst de belirgin birsey cıkmıyor ama geceleri karnım kaskatı ne uykum kaldı ne piskoloji kendimi bitik hissediyorum artık doktora söylesem 37de beni sezeryana alsa sizce bebegim için kötü yapmıs olurmuyum ona zarar verirmiyim böylede inanın bende güc kalmadı ciger gelistiricede olmustum 2 doz fikrinize ihtiyacm var