Bir_nazenin01 Merhaba Hanımlar 9 gün önce kürtaj oldum kontrolümde Doktorum biraz pıhtı olduğunu söyledi ve Metiler diye bir hap verdi kullandım hiçbir işe yaramadı şu anda pıhtı atıyorum doğal yolla Sizce bu normal mi korkmalı mıyım
Gzde_defne Bir_nazenin01 eğer atabiliyorsan çok iyi ben ikinci kürtaj olmuştum maalesef..kürtaj sonrası pıhtı kalmıştı
Gzde_defne Bir_nazenin01 bir süre daha devam eder diye düşünüyorum sonra bir kontrole gidersiniz tekrar kürtaja gerek kalmaz diye düşünüyorum.Rabbim şu mübarek günlerin hikmetine kucaklarımızı doldursun sağlıklı bebekler nasip etsin hepimize