Merhaba arkadaşlar ben 2 hafta önce doğum yaptım bebeğim kız altını değiştirirken vajinasının girişinde et parçası gibi bir çıkıntı var yani dışarı çıkmış böyle küçük bir et parçası vajinadan çıkmış böyle delik olan yer var ya doktora söyledim küçük doğduğu için unutulmak olarak gelişimi daha olmadığı için düzelebiliyormuş dendi Ama aklıma takıldı öyle olan var mı