maAKBULEEE Kızlar dogumum yaklaşıyor 25 günüm kaldı çatı muayenesi yaptırmak zorunlu mu başka yoldan da bebegin doğumu belli oluyor mu acaba bilginiz varsa yazabilir misiniz
Maryhoney 37+1 deyim daha yapmadılar bana ilkinde 39da yapıldı bu ikinci. Normal doğum yine kafa aşağıda çünkü