Ggggggggggg ben 1.5 sene bekledim geri çekme yöntemi ile dikkat ettik. Herhangi bir ilaç vs kullanmadım. Hamile kalmayı düşündüğüm de muane için gittim. Folik asit verdi muhakkak kullanmalısın dedi , 2 - 2.5 ay sonra hamile kaldım. Hemde adet öncesi hissettiğim için test yaptım 🥰 ilişki sonrası hemen ayağa kalkma , mümkünse kendini biraz yukarı kaldır ki rahime ulaşsın sperm 🙂 bana doktorumun söyledikleri bu şekildeydi ve en önemlisi düşünmemeye çalış , her yaptığında bu ay olacak diye düşünme. Ayrıca kaynar su ile değil ılık su ile duş almaya , ayaklarını daima sıcak tutmaya özen göster. İnşallah tez zamanda sende bu duyguyu yaşarsın 🙏🏻❤️