aslhnkrts9 36 cm 960 gram doğdu, sağlık sorunu olmadığı için 1750 gram 40 cm iken aldım. Kolik durumu haricinde zorluk yaşamadım, annelik içgüdüsü ile ne yapman gerektiğini o kadar iyi biliyorsun ki.. yardıma çağırmadım kimseyi mikrop kapmasın diye. . Oğlum 2 kilo doğdu sarılığı için bekledik 1 hafta durdu, 2 kilo olarak eve geldi, ödemi atınca kilosu düşmüştü 1 haftada geri 2 kilo olmuştu.