Cilginanne2bebeli68 Kizlar bugun tam 15 gün oldu ama ikili test e nabizda yok 1 değer var oda verdiğim gün çıkmış pazartesi kontrol var bakabilir mi
ipekky Cilginanne2bebeli68 özelse enabıza düşmüyor genelde. Benimde düşmemişti dün hastane aradım çıktı dediler bugün gittim sonuca. Hastaneyi arayın
msaslaner Cilginanne2bebeli68 hastanenın adıyla labaratuar sonucları diye google de aratın görürsünüz benm çknca msj geldı e nabıza düşmedi oradan öğrendm ama anlamadım bi şey:)
Papatya123_ Cilginanne2bebeli68 ben özelde verdim 1 nisanda söyleriz dedi kanı alan kişi ama ben belki bugün söylerler dedim doktorum 8 10 gün içerisinde ön sonuç çıkıyormuş
Newmom1234 Ben devlet hastanesinde yaptırdım e nabıza düşmediğini söylemişlerdi zaten . Tekrar doktorun yanına gidip sorup öyle öğrenmiştim. Bu arada 15 güne çıkmıştı.
Cilginanne2bebeli68 Newmom1234 aa öyle mi çok teşekkür ederim bende öyle üzülüyordum bide aşırı kansızlık tekrar kan giderse üzülürüm demiştim