Kızlar bugün regl günüm olmayınca test yaptım uzun zamandır burda bir umutla bekliyorum görenler bilir bilenler bilir 19 aydır burda ovalasyondur takiptir gebelik testleri gölgelerdir silik çizgidir kendimi çok yıprattım bekledim olmadı artık tam yoruldum derken bu ay kendi halimde oructur hatim indirmedir 41 Meryem süresi derken bir baktım böyle bir süpriz Rabbime binlerce şükürler olsun umarım sağlıklı bir şekilde ilerler Rabbim istiyen herekese nasip etsin inşallah 🤲