Serapazraege Suzann- çok geçmiş olsun şimdiden inanın bende öyleyim özellikle akşam üzeri çöküyor üzerime tarifide yok tuhaf korkular
Koalams Arkadaşlar izzet güllüyü youtube dan izlemenizi tavsiye ediyorum gerçekten iyi geliyor insana 🙏🏻🥹
Nznks Suzann- şuan kullanıyorum ve gebelikte düşünüyoruz daha tutmadı ama turşuda Dr devam edebileceğimi söyledi sizin teşhisiniz nedir yine yaygın anksiyete
Suzann- Nznks ilk 3 ay önermiyor diye biliyorum doktorlar benim doğuma az kaldı bakalım. Bende nefes darlığı var psikolojik başka sıkıntım yok o olunca kontrolü kaybediyorum
Suzann- Serapazraege aa sizinki çok erken kullanmak için ilk 3 ay zaten önermiyolar ben 33 haftalığım şuan bu zamana kadar idare ettim bişey olur diye 3. Trimesterda veriyolarmış ilaç sanırım yarın öğrenicez artık
Serapazraege Suzann- bir danışayım en azından bilgileri olur duruma göre vakti geldiğinde uygun görürlerse desteklerler
Suzann- Serapazraege ben bugün muayne oldum ilaç yazdı doktor bebeğe hiçbir zararı olmuyor dedi veriyolarmış genelde. Sadece ilk 3 ayı önermiyoruz dedi.
Suzann- Serapazraege ben bugün muayne oldum ilaç yazdı doktor bebeğe hiçbir zararı olmuyor dedi veriyolarmış genelde. Sadece ilk 3 ayı önermiyoruz dedi.
miavega Suzann- merhaba, doğuma yakın zamanda kesecek misiniz ilacı. Benim doktorum da kesmemiz gerekir demişti. Ben de bırakacaksam başlamayayım en iyisi diye düşünmüştüm.
Serapazraege Suzann- çok şükür çok sevindim sizin adınıza çok çok geçmiş olsun. Bende bir ay daha sıkarım dişimi sorun yok Allah ın izniyle 🙏🙏
Suzann- Serapazraege allah yardımcınız olsun inşallah çok sıkışıp bunaldığınızda namaz kılın dua edin yada kuran dinleyin veya biliyorsanız okuyun ben şuana kadar bunlarla geldim yoksa idare edemiyordum benden size tavsiye 😊
pupipup Suzann- ben gebeligim basindan beri lustral kullaniyorum. 50 mg di 25 e indirdik. Doktorum zarari yok dedi. Acibadem Fulya’da.
Suzann- pupipup banada selectra diye bi ilaç verdi doktor bugün içsemmi içmesem mi hala kararsızım zararı yokmuş ama bilemiyorum ya doğumuma 1 ay kaldı idare etmeye çalışıyorum
Suzann- Betren benim çocukluğumdan beri var neredeyse ara ara düzeliyor sonra yine çıkıyor tedavi bitince bir türlü düzelmiyor
Betren Suzann- psikoterapi aldınız mi peki benimde 3 yıldır ugrasiyorum dediğiniz gibi bazen düzeliyor geri geliyo hamile kaldığımda ilacına biraktim